2013年9月30日 星期一

Le Creuset 9月開倉 - 2013

 

第一次參與LC 開倉大典, 真係又驚又喜, 早幾個月前已經做定功課, 第一天都知道一定係好多人, 估唔到真係多到嚇死我, 當日天未光已起身, 約埋幾個姊妹出發, 諗住咁早都會係第一批入到去啦, 點知排到150幾位.......太痴線啦, 唉, 無辦法唯有呆等左5小時, 入到去好多煲但人更多簡直寸步難行, 而且果D應該唔係普通人, 應該係炒家, 佢地一楝掃的, 即係同一個款買十幾件, 經過1小時博鬥後收獲還算可以, 所以決定即走唔磨啦, 留多一陣我都驚暈低呀
共買了4大袋呀~~
 
 講完驚就要講喜啦, 就係今次既貨全都係日本版, 有D 連OUTLET 都無GA, 真係好HAPPY, 唔駛搵代購又唔駛等, 最愛的粉色系列超靚超搶眼呀~~Stoneware 平均都係100-250蚊咋
 

 
呢個係24cm risotto, 隻色好靚呀~~一打開即入手
 
超美18cm round 大愛呀
23oval 焗盤
湯碗Satin pink~
超正的可以上火既煎兜, 超方便, 係上面煮完可以即刻上台!
 
空前盛況!!!場細, 貨又多, 無位行!!

咁大個女未試過排咁耐隊, 其實頭3小時係企室外的, 最後2小時還要在大堂排....超迫呀, 還有人打尖, 真係令人情緒失控!!


 ------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言