2014年7月22日 星期二

章魚丸子機 之燒章魚丸 - 附食譜



對於食物我有一份執著, 雖然係屋企自家制, 但都唔可以求其, 由其復制街頭小食更不可馬虎, 要不然我比2-30蚊出去買回來開心點, 哈哈
我十分喜歡章魚丸, 在大阪旅行時一口氣吃好幾粒(超大粒的) 非常滿足, 剛巧屋企人去沖繩玩送我這個章魚丸子機作手信, 但日本電器是需要火牛的, 唯有拿HKD700買一個1500W 火牛....但後來發現香港吉之島原來有章魚丸子機賣, 不用火牛的....(喊)
買了火牛後以後係日本買電器都可以用啦~~~(安慰中)




材料: 章魚丸子粉1包, 蛋1隻, 水, 油1茶匙, 急凍章魚粒, 鰹魚碎, 紫菜碎適量
醬料: 章魚丸燒汁, bb 牌沙律醬
 
以上材料全部購自吉之島
 
做法: 1) 章魚丸粉+蛋(打散)+水攪拌後靜待10分鐘, 加入油攪均
2) 開著機, 塗上油, 熱至出煙, 落章魚漿至8成滿
 

 
 
3)半熟時落章魚丸粒, 再落章魚丸粉漿至全滿, 滿出來也不怕, 反丸子時要將多出來的漿捲入丸內, 造出圓圓的造形
 
 
4) 待聽到滋滋聲後, 用長竹籤括邊反轉底向面, 待另一面熟(能輕易轉就是熟), 拿起加入所有醬料及鰹魚, 紫菜碎, 完成

 
10成似而且熱辣辣, 大滿足!!
 
 
----------------------------------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks
 

沒有留言:

張貼留言