2013年10月4日 星期五

番茄薯仔牛肉湯 - 附食譜



 我好喜歡飲呢個湯, 薯仔有少少溶最好飲, 番茄連皮煲不怕硬又有益, 有時唔落肉都好味^^, 宜家用LC 鍋子煲, 用細火煮約1小時已經好出味啦, 2個人飲, 食埋d料飽晒~~ 
 
用具: 18cm round
材料: 番茄5小個(普通size 3個), 中薯仔3個, 牛肉碎20蚊
醃料: 生抽1湯匙, 砂糖1茶匙, 胡椒粉少許, 生粉1茶匙, 油少許
 
 
做法:
1) 番茄去頂留皮切4件, 薯仔去皮切粒
2) 牛肉碎用醃料醃好備好

3) 約半煲水, 滾水後落薯仔細火煮10分鐘
4) 再落埋番茄, 用最細火煮30-40分鐘至番茄煮爛
5) 最後放已醃好牛肉碎, 攪散, 熜火蓋上蓋焗5分鐘, 落少少鹽調味, 飲得!

------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言