2013年9月11日 星期三

食材櫃之收納

以下就是我家的乾糧......有點嚇人吧, 只怪我咩都鍾意整, 攪到情況如此混亂....
我屋企放食材既地方就只有一格兩層櫃及一個櫃同, 好彩兩個地方面積都不太少, 但d食材濕濕碎碎, 要分門別類都要有點心思


這就是我的兩層櫃, 只是兩層咁多點夠用, 所以買左D架用來將佢地分類


12蚊店買的有LOOK 膠架, 最岩放D高身既野^^


有個手把的也不錯, 方便拉出來用


購自日本城既架14蚊SIZE 剛好FIT 到個櫃, 勁買左3個都唔肉赤, 另外2隻過左去碗碟部

要介紹下這個小櫃同, 真幫了我很多, 那些小小包小小盒的蛋榚, 麵包材料全部都能收納好, 還可以貼上label 就唔怕自已唔記得層層搵啦
購由日本城, 多種size 這是A5 $79, 抵到不得了



一樽樽的就用透明膠盒入住, 方便一盒過拿出黎搵^^

這是食材櫃2之櫃同, 夠深夠高, 放晒我用既粉類, 及酒類, 重有大盒裝保鮮袋及紙....拉開就隨手可得
為免自已會整亂, 放了4KG 之麵粉會打直放, 一目了然~


下次介紹我家的碗碟櫃~~~還在整理中....

--------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言