2013年9月11日 星期三

Le creuset 彩虹小樹苗

 


 

 

其實以前見BLOG 友放Le Creuset 樹的時候, 我覺得太浮誇點解可以買咁多煲? 真的用得晒咩>.<
現在自已竟然種了這棵樹出來, 老實說, 未用過就真係唔知佢有幾好, 我大愛bis 20cm, 我食譜入面好多都係用呢個煲煮的
2人家庭煎炒煮十分適合, 其他的煲煲都好好用, 每個都有佢既本領^_^要好好用佢地先得啦
 
----------------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言