2013年9月11日 星期三

紫丁香系列@台北Le creuset



我朋友話我愛上Le creuset 好似吸毒咁, 一發不可收拾, 其實唔鍾意的人又點會明白我既心情
唔緊要的, 雖然佢口話我, 但都幫我係台灣帶呢套特價紫丁香系列給我, 大愛呀~~~ 
很美吧^^ TWD2380~~非常超值呀, 點可以唔敗!!
 
--------------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言