2013年9月7日 星期六

Bosch x 望月食譜 "奶皇月餅",






 

好開心, 第一次整好成功!!
當然要準備充足先會有成功既效果啦
兩日前用油浸木模, 早一日雪定個餡, 到整果日就要蒸蛋黃同搓牛油外皮
雖然多步驟, 出黎效果我好滿意, 第一次整不錯吧^^
味道是參照望月食譜的, 大家可以試下做呀^^

用具: bosch mu86, 平盤一個, 月餅模size 50g

 
 
 
餡既用料: (粉類), 先攪均粉類
低筋粉18g, 吉士粉18g, 砂糖60g, 奶粉18g




餡既材料: (液體類) 粉已攪好, 將蛋汁, 煉奶, 一半椰漿倒入攪均
再倒另一半椰漿及淡奶攪均
 牛油切粒備用
 
雞蛋30g, 煉奶23g, 椰漿(快達牌)90g, 淡奶(三花)7g, 牛油45g

 

加入牛油(不要攪)蒸10mins, 再攪均牛油蒸多5mins

蒸好後成榚狀, 有層油係面

將已蒸好既餡倒入打蛋器, 高速打碎再打滑約20mins

成以下狀態用保鮮紙包好, 放入雪櫃雪過夜

已完成餡

 
皮份量: 砂糖67g, 牛油130g, 蛋汁22g, 淡奶25g, 低筋粉252g, 吉士粉17g
 
 
皮做法: 牛油放軟, 加入砂糖打均(見不到糖粒), 加入花奶及蛋, 打均
最後加入吉士粉及已篩好的低筋麵粉
p.s 加粉後不要攪太耐, 至以下狀態已可, 表面還有少許粉ok
雪最少半小時
之後拿出餡, 用手搓長條, 量餡要準確19g一粒

已蒸好的蛋黃1開4, 餡料包入蛋黃, 搓圓
 

 
拿出已雪硬之餅皮, 分30g 一份, 包入餡料
包口向上, 底加少許粉, 放入木模內
平均用力壓入木模內, 模都要撲粉
p.s餅皮很快溶, 溶左好難印模, 最好分4個做, 雪住其他餅皮
戰場一樣
包餡拍左條片, 多謝觀看

焗爐預熱250度, 將月餅放底層5mins, 拿出掃蛋汁, 吹乾後再掃多次蛋汁
 放中層4mins至上色後拿出掃上bbq 蜜糖加水
 放入焗爐最上層, 只開上層發熱線1mins 完成
 
p.s 1)溫度夠月餅才不會變象腳
2)出爐後有少許裂紋不用擔心, 冷卻後會收縮
 
 

-----------------------------------------------------------------------

如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!


6 則留言:

  1. 正呀!!你好叻呀!識整奶黃月,你去邊度學咖??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係去bosch cooking class學架, 阿sir好好, 教左好多心得

      刪除
  2. 請問你的HOMEY焗爐好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok ga 30L都夠大, 夠實淨跟左我幾年, 幾百蚊都算抵玩

      刪除
  3. 呵呵~你都開工整啦,太正了,我全家愛奶皇,超香滑美味.多謝小con

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我第一次試整, 屋企人都好鍾意食, 黎緊會大量制作送比朋友^^

      刪除