2013年10月4日 星期五

天山雪耳露 - 附食譜


 

天山雪耳 - 聽個名好似好勁咁, 其實呢款雪耳係介乎雪耳與白木耳之間既菌類, 可以滋陰養顏, 有素燕窩之稱, 係台灣非常流行, 由於天然無激素, 女士可以經常飲用, 而且煮法很多, 可以放湯又可以煮甜品, 冷熱均可, 當雪耳煮法亦可!
呢樣好野, 我就係金飯碗買到, 都要60幾蚊, 係貴左D但見佢講到功效比一般雪耳好, 就買來試試, 第一次用來燉木瓜, 口感似雪耳, 今次打碎, 口感真係好似燕窩碎, 不錯不錯!!
 
份量: 約6-7碗
用具: 攪拌機, LC 18CM ROUND
材料: 天山雪耳半包, 紅棗5粒, 冰糖適量
做法:
1) 木耳用開水浸軟約2分鐘, 隔乾水備用
2) 紅棗切半去核備用
 3) 煲滾水, 放入雪耳煮10分鐘
4) 煮軟後, 放入攪拌機
 


5) 煮完既水留起, 放入紅棗焗5分鐘至出味, 放入適量冰糖

6) 倒回雪耳碎, 此時會有好多白泡沫, 要慢慢拿走泡沫, 煮至微滾OK!
 
P.S
1) 不像普通雪耳般易溶, 所以攪爛來食最岩, 口感似燕窩
2) 雪凍風味更佳, 但女士最好都係熱飲
3) 如果連水攪拌會較杰身同埋有風
------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言