2013年9月11日 星期三

3週年半價第二&三敗 & HSBC 25OVAL


OVAL 25CM可放兩個燉盅但要飛蓋, 用入爐保鮮紙封口

係半價呢半個月時間我共敗了三次, 這是第二敗的戰果, 我同左自已講左十萬次無野好買的, 主要係上去換返個25 OVAL (HSBC積分堅抵差唔多三折呀), 拿煲要即走的...但係排隊期間我竟然買了3件唔關事的STONEWARE......嗚!!

第三敗了2個銀煲的/蒸架/ 2隻大心平碟, 蒸架係FOR 我22CM 煲煲的, 夾係中間可以一邊煲湯一邊蒸餸, 都算係一個兩全其美既方法, 銀的係給我這個OVAL 的, 換左
就可以入焗爐啦(鹽焗雞食譜裡有相), 超正, 大心平碟真係唔知點解會買, 可能見人搶自已又搶埋一份啦(師奶心態)算....要用盡佢先對得住自已!!
期待下次開倉^^

22cm 蒸架同煲煲合體後, 下面炆野, 上面蒸野, 方便又快趣^^


沒有留言:

張貼留言