2013年9月11日 星期三

Cassis 26cm buffet


好開心好開心^_^ 今年係我地相識12週年呢....個C6特地買了這個煲煲給我, 千叮噧囑我唔好係半價果時買BUFFET=.=
收工返屋企果時鬼鬼祟祟拿給我~~哈哈

其實我都好開心可以同你一齊分享煲煲~~我用得開心, 你食得開心~~一舉兩得^_^

要快快開光先得!


--------------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!


沒有留言:

張貼留言