2013年9月6日 星期五

3分鐘爆炒菜心

 
好多朋友問我Le creuset 除左外型靚之外, 重有咩可以吸引到你呢?
好老實講唔鍾意既人真係唔會明白ga~哈哈
所以我會用實際既方法去說明^^
就好似呢碟平平無奇既菜心
我屋企用電磁爐, 火喉對我無緣, 炒菜心好難熟而且會變黃,
用了Le creuset 黑裡, 3分鐘就炒出了又香又甜菜心
好難令我不愛它吧~~
 
方法: 落油, 燒熱至出煙(約3-4mins), 放入菜心及蒜頭, 炒至軟身 (約3mins) 即可!
試下唔落調味, 菜心本身既甜味都不錯的!!
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言