2013年9月28日 星期六

花膠螺頭雞湯 - 附食譜


 


材料: 花膠2人份, 冰鮮/新鮮老雞一隻 (去皮去黃油膏), 美國急凍大螺頭2-3隻, 螺片2塊, 龍眼乾8粒, 杞子約1湯匙, 紅棗3粒去核(可不加)
(美國黃金大螺頭, 黃金色, 表面無dirty, 購至吉之島)
用具22cm 煲一個
做法:
  1. 花膠已發備用(參考: 浸發花膠方法 )
  2. 螺頭解凍, 拿走腸洗淨括走黑色積, 螺片浸軟
  3. 雞去皮去黃油, 去清內臟, 去頭, 雞切開一半
  4. 煲滾水放薑, 將螺頭, 螺片先出水5mins 再放雞飛一飛水(去血水)
  5. 杞子龍眼洗淨備用
  6. 開始煲湯, 注水至7成滿, 煲滾後落全部材料(花膠除外)
  7. 中火至滾起, 片走面頭泡泡後蓋上蓋, 轉最細火煲2小時, 期間可以打開攪一攪材料
  8. 去除雞油, 最後放回花膠煲15-30mins, 視乎花膠大細, 如厚大的要30mins, 落小小鹽調味, 完成!
PS
  1. 冰鮮和新鮮雞營養都是一樣, 新鮮的好處是可以幫你去皮, 買老雞煲湯會更適合
  2. 雞湯油脂是在皮與肉之間的黃膏, 去掉就不會油, 雞最好不要出水那麼久, 鮮甜味會流失
  3. 後落花膠可以食用
  4. 螺頭要買美國黃金大螺頭, 表面乾淨, 不怕有怪味.
  5. 想雞出味點, 飲用前將雞壓爛.
------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言