2013年9月29日 星期日

啫啫生菜煲 - 附食譜

 

第一次去新斗記食飯, 聞到一陣好香既味道, 來自一個煲仔, 打開睇下原來係啫啫生菜, 真係好香好好味, 一陣就食晒啦, 但份量少得可憐, 成煲應該得一個唐生菜, 索價50幾蚊.......
返到屋企就試下做啦^^
用具20CM BIS 黑裡鍋
材料: 唐生菜2棵, 蒜頭2粒, 長紅椒1條(可不落)
調味: 蝦醬1茶匙


做法:
1) 唐生菜撕去外面2大塊菜葉, 只要裡面較細既菜葉, 隔乾水1小時
2) 蒜頭拍扁, 紅辣斜切件
3) 落2匙油, 燒紅鍋, 落蒜&辣椒
4) 倒入生菜, 最後加入蝦醬, 爆約1分鐘熜火, 蓋上蓋, 焗5mins 完成!

P.S
1) 菜只要嫩既部分, 會沒有那麼硬
2) 隔乾水是這道菜成功關鍵
3) 蝦醬要選不要太咸, 只要香味夠就最正, 我用的是澳門買既廣興隆, 十分香口的!!
------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言