2013年11月1日 星期五

鮮淮山栗米肉碎粥 - 附食譜







 
喉嚨痛+作感冒無晒胃口, 唔舒服既時候最好都係食粥, 大可清清腸胃又易入口
除左白粥外, 可以加入其他有益又好味既食材, 令到個粥更加有營養
鮮淮山: 又名山藥, 口感粉軟的, 味道清淡有點似薯仔, 未經煮熟鮮淮山功效黏液會使皮膚過敏痕癢, 用白米或薑擦手便可止癢, 最好處理時套上手套.
功效: 建脾胃, 増強體力, 有助吸收能力,  含有大量的粘蛋白,粘蛋白是一種多糖蛋白質的混合物,對人體具有特殊的保健作用,能防止脂肪沉積在心血管上,保持血管彈性,阻止動脈粥樣硬化過早發生;可減少皮下脂肪,因此有減肥作用!
 
4人份量
用具22cm round
材料: 野山鮮淮山約100g(圖上的一半, 另一半份量在雪櫃), 超甜栗1條, 豬肉碎約4兩, 米1碗
 
做法:
1) 套上手套, 鮮淮山去皮, 切片備用, 粟米撕成粒, 豬肉碎用鹽,糖, 油醃, 米洗淨用油醃一會
 
2) 水約8成滿, 滾水後放入米中火煮起後轉細火煮25mins
3) 米已爆花, 放入所有材料煮至熟透便可.
 

P.S
  1. 此粥非常有益, 清甜開胃, 用少許鹽調味即可
  2. 小心粥滾瀉, 中火滾起後全程細火
----------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言