2013年9月11日 星期三

東芝IH 電飯煲RC-18RHI




近年飯煲出了一款IH 功能飯煲, 聲稱比快思纙緝, 西施煲, 更能煮出香軟靚飯, 但IH 閒閒地都過$3000, 比我發現呢個平一半呀, 對比過, 同3000蚊果D都係一樣設計!


原理係佢既煲裡用了溫度感測器及發熱盤, 不是金屬板, 熱力較平均而且不會用弄黑
功能上亦有多種預設^^ : 日本米, 泰國米, 燸米飯, 糙米飯, 粥, 蛋榚, 麵包發酵, 溫泉蛋, 造豆腐等

用法如下:
麵包發酵: Meun - FERMENTATION - (設定發酵時間) -按START/COOK
蛋糕: 將粉漿預先混合 - Menu - CAKE-(設定時間為50MINS) - 按START/COOK
溫泉蛋: 雪櫃蛋放於500ML 水中-MENU - SOFT BOILED EGGG - COOK/START
預設煮飯時間: 呢個係for 日本人用的, 佢地喜歡早上吃白飯做早餐=.= : TIMER-(按下HR.MIN.SET 預設煮完時間) - 按下START/COOK 就會在指定時間內完成香軟靚飯

講左咁耐其實IH 有一個缺點, 就係煮飯時間較耐:平均70MINS, 快煮60MINS, 我每次開始煮飯時都開左制先^^食得飯果時岩岩好
我買既型號: TOSHIBA RC-18RHI(SIZE: 29.7X37.8X23.1CM) 4.6KGS 最高容量5麥米(約10碗飯), 最少1麥米(2碗飯)
內跟量杯, 飯杓, 蒸架

百老X: 售價18XX
--------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!






  

沒有留言:

張貼留言