2013年9月11日 星期三

蛋糕&麵包部之終極收納大法!!!

初初我入廚房係因為整蛋糕的, 大大話話都整左7-8年, 當然唔係成日整啦, 所以還是學神級, 哈哈
唔聲唔聲原來已儲左19個蛋糕模......平時係東一個西一個, 根本唔知有幾多個, 現在將佢地放埋一齊都有點嚇親自己


跟住就是唧花部, 其實都幾過份, 有一盒唧花咀, 還要買很多散裝咀, 曲奇模, 蛋達模幾10個...


最後就係包裝部, 呢d係最晒位, 但又唔可以無, 唔通下下都出去買? 而且買就一pack pack 用完一兩個, 成pack 係屋企.....


相信有睇過我之前既blog 都知道, 我家既廚櫃其實已full 了, 如何放咁多蛋糕工具呢? 答案就係下面, 無啦啦有條la,
當然就唔會放過啦, 但有幾條柱, 所以唔可以放太大個箱, 要度位分幾個買^^


最後買了三個有蓋的膠箱, 大的50x32x24cm細的40x24x24


剛好放晒


看!! 個位剛剛好, 天衣無逢!! 每次用都係位出來就可以用到, 非常方便, 大成功!!
--------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!
 

沒有留言:

張貼留言