2013年10月16日 星期三

Blue elephant 藍象青咖喱雞 - 附食譜



香港要買藍象牌一點也不易, 聽說網上有得訂但很貴, 或者可試下去九龍城泰國雜貨店找找, 我的是從曼谷帶回來的, 在大型超市或機場都有得買約70匹, 真的是送禮自用佳品!
藍象煮既咖喱真係簡單又充滿泰式風味, 落一包可以省卻好多調味料同步驟, 確實係住家煮泰菜之選, 每包藍象背後都有食譜, 跟著做實無問題, 我自已再略簡化一點, 都可做出creamy 椰香甜甜辣辣既味道, 朋友食過都讚好呀

材料: 雞扒1塊, 泰國茄子4-5個, 金不換數塊, 檸檬葉數片, 秋葵 4條(可不加)
調味: 藍象青咖喱醬1包, 椰漿400ml, 椰糖1小舊約5g

(我用的是這款, 我在荃灣英皇娛樂廣場惠康買的, 馬來西亞出產, 可以用來做印尼菜, 如沒有椰糖可用黃砂糖代替)


做法:

1) 雞扒切細件用魚露雞粉醃1小時, 茄子切開後用鹽水浸住, 秋葵切去頭備用
2) 青咖哩醬加少少油爆香約1分鐘, 倒入3份1椰漿及椰糖攪拌細火煮3分鐘
3) 落茄子煮5分鐘, 再落3份1椰漿煮雞扒至熟透, 再落秋葵略煮

4) 最後倒入剩下的椰漿, 滾起後熜火放入金不換, 檸檬葉蓋上蓋焗一陣完成

p.s

1) 除了爆咖哩時開中細火, 其他時間都keep 最細火還要不時攪下, 怕燒焦底
2) 椰漿分3次落可以使到creamy 口感更均勻
3) 爆香咖哩醬使到咖哩香味充分發揮
4)青咖哩汁要煮到白白地厚身才最岩味
5)椰糖可提升青咖哩惹味, 但不宜落太多
6) 配料最好不要一次過落, 跟食譜程序最好, 茄子是最硬的要最早落, 雞扒比較易熟可中段落, 而秋葵是最不耐煮的就最後落.

----------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!



 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!



沒有留言:

張貼留言