2013年10月9日 星期三

冬瓜盅 - 附食譜

 
 
 
 


天時暑熱最岩食冬瓜, 今次我用大冬瓜尾果段, 形狀較為肥短, 方便入鑊蒸, 或者可選迷李冬瓜仔, 二人份量一人一盅方便又靚, 制作約2小時, 但真比街的好吃都值得既

材料如下: 冬瓜4斤, 海蝦半斤, 冬瓜肉(切完邊的), 豬肉碎or粒15蚊(用豉油,糖, 雞炒調味), 金華火腿20g, 榣柱2粒(浸林留水), 花菇2粒(切粒留浸水), 本菇半盒(去根), 夜香花少許, 薑片2片
p.s 1) 如加乾鴨腎會更香, 但我沒有存貨=.=
     2)盡量把瓜掘深一點, 以上材料剛好放晒入冬瓜內

準備一個湯碗放冬瓜入要剛好冬瓜可企穩, 然後用一塊竹蓆代替蒸架, 將冬瓜連碗同竹蓆放入鑊內蓋上蓋試一試位, 要修切至蓋得上鑊蓋
我用的是天上野生鐵鑊連蓋高度20cm





用刀及匙將瓜子拿走, 係瓜邊修切狗牙花邊

放入鑊中蒸50mins至瓜熟


將浸榣柱及冬菇水倒入煲內, 約一碗,左右, 滾水後倒入蝦煮熟, 拿起蝦備用, 拿起時夾一夾蝦頭讓蝦膏流入湯內

之後可將其他材料倒入蝦湯內煮滾(夜香花除外), 試味後如果想咸d可落鹽及胡椒粉, 隋後加個生粉獻



蝦去頭去殼後, 放入已蒸熟的冬瓜內, 將剛煮好既湯倒入瓜內, 蓋上蓋蒸15min熜火, 灑上夜香花焗一陣便可

 



下圖為我家4人幫戰後現場, 那個冬瓜盅比人食剩層皮

 
----------------------------------------------------
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言