2013年10月9日 星期三

布拉叉燒腸粉 - 蒸腸粉 附食譜

 


 之前買左個蒸架for 我22cm round 用, 平時都係蒸下現成點心, 今次試下自制腸粉, 又幾好玩^^, 不過真係要試多幾次先可以整得又薄又滑, 呢個粉漿黎講都幾好味, 所以介紹比大家, 另外我在橘子烘焙買到呢個寶山壹級澄麵粉, 相傳用來做砵仔榚超級滑的^^
我用來拉的那塊布係隔渣棉袋剪開來用的, 如果想好點可以去上海街買塊白楊布, 用前放滾水煮下消毒就OK

用具:布一塊, 蒸架1個, 22cm round
 
材料: 沾米粉160g, 水450g, 澄麵粉2.5湯匙, 生粉2.5湯匙, 菜油/栗米油4湯匙, 鹽半茶匙 
餡: 叉燒20蚊
做法:
1) 將所有材料攪拌成粉漿, 過篩2次
 
2) 煲滾水, 放上蒸架, 倒入1殼粉漿, 蓋上蓋蒸3mins至皮熟
4)皮蒸熟的樣子

5) 反轉粉皮向碟, 慢慢將皮拉出
 
6) 叉燒切粒, 留汁備用
7) 平均鋪上叉燒粒捲起, 最後淋上叉燒汁, 完成 
P.S
1) 粉皮蒸既時間視乎粉皮厚薄, 通常幾分鐘就會熟透
2) 厚皮可以做腸粉, 灑上芝麻, 甜醬麻醬一樣好味
3) 蒸粉時加蔥和已炒蝦米, 可以做蝦米腸
4) 自制甜豉油, 砂糖1茶匙, 加2茶匙生匙, 2茶匙水, 煮溶糖便可, 淋上油, 後加甜豉油
5) 粉會沈澱, 每次落粉漿前要攪一攪
6) 如沒有布, 可以用不秀鋼平盤做, 但要塗點油係盤再倒粉漿去蒸
----------------------------------------------------

如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!

 




 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!

沒有留言:

張貼留言