2014年6月29日 星期日

光波迷迭香春雞 - 附食譜



這個是我的舊作, 無意間諗返起, 材料簡單就係度分享比大家試下啦^^
雖然我家的光波爐已走了, 但我依然懷念它做出的脆皮口感, 那個香草可跟個人口味隨意配搭, 希望大家都做出喜歡的菜式啦

材料: 急凍春雞一隻, 迷迭香2棵, 檸檬1個, 燒烤蜜糖
醃料: 鹽1.5茶匙, 雞粉少許, 黑椒少許, 橄欖油1茶匙

做法: 1) 春雞解凍, 1棵迷迭香切碎, 將所有醃料塗勻全雞內外, 最少醃3小時
          2) Pre hit 光波爐, 檸檬搾汁約1湯匙及要少少檸檬皮碎, 加入2-3湯匙蜜糖備用
          3) 放1棵迷迭香在雞內, 220度光15MINS, 塗上檸蜜光一陣上色, 反轉再塗上檸蜜光15MINS 全隻春雞上色為止, 完成!

PS. 我會建議用春雞, 肉質滑而且細隻易熟

 
 
                                      ----------------------------------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks

沒有留言:

張貼留言