2013年9月12日 星期四

沙薑鹽焗雞翼



哈哈, 連續三篇雞翼係唔係好濟呢?? 原諒我, 呢排真係好想食雞翼...
我比較喜歡蒸雞翼, 一來無咁肥膩, 二來質感很滑, 配上唔同口味都能夠好好發揮
今次呢款係沙薑鹽焗雞翼, 可以換上新鮮全雞, 時間蒸耐一點就OK
我C6比較喜歡呢款口味, 雖然個樣白雪雪, 但真係超好味食完一隻又一隻, 飯未出來已食左幾隻
 
材料: 雞翼10隻
調味: 調味雞汁2湯匙, 鹽焗雞粉1湯匙, 沙薑粉1茶匙, 五香粉少許
 

做法:
1) 急凍雞翼解凍抹乾
2) 準備一個大碗, 放入雞翼及所有調味料攪勻
3) 將雞翼倒入26cm buffet 蓋上蓋醃1小時
4) 倒入3湯匙水, 中火蒸4mins, 小火蒸5mins, 熜火焗10mins 完成!
-----------------------------------------------------------
 
如喜歡我的blog 可以到我的Facebook專頁like 一下^^ 謝謝!
 

 版權所有, 如要轉載請列明出處: 小Con 私房菜, Thanks!
 

沒有留言:

張貼留言